איך זה שכוכב אחד מעז : הצביעו נדב קדמון!

מאז הפוסט הקודם שלי בנושא כוכב נולד בו ביכיתי על הדחתו של נדב קדמון, עזבו את התוכנית עוד שלושה מהמשתתפים שציינתי לחיוב (מרים טוקאן, אדיר אוחיון וחן אהרוני). מדוע דווקא הטובים "מודחים"? על סמך מה מצביעים הצופות והצופים שבבית?

אפשר לפתח את הדיון בסוגיית "כוכב נולד" בעד ונגד. מה עושה הפורמט של התחרות והאם מי שזוכה הוא בהכרח הזמר הטוב ביותר. העובדה שחלק מהזמרים המוצלחים יותר כבר אינם בתוכנית, בעוד שחלק מאלו שנשארו הם דווקא מהזמרים הפחות מוצלחים – לפחות בעיני, מעלה שאלות לגבי מה עושה מתמודד "כוכב" בעיני המצביעים. האם פורמט זה בו בוחרים  בהצבעה פופולרית אדם (ולא שיר) מוצלח לתחרות לאיתור כשרונות צעירים? או שמא "כוכב נולד" אינה תחרות כזו אלא תוכנית מעין-מציאות שבנויה על רעיונות (קפיטליסטיים?) של תחרות בה מצליחים אלו שהכותבות הרבות בפורומים השונים של התוכנית מאמצות להן כאליל התורן של החודש, ולאו דווקא על סמך כישורי השירה?

מכל מקום, אלה כללי המשחק נכון לעכשיו. הזמרים המוכשרים ביותר, פרט למארינה מקסימיליאן בלומן, כבר מחוץ לתחרות. אבל – יש עוד הזדמנות אחת לתקן את זה ולעשות איתם צדק: מנגנון "גלגל ההצלה" הוחזר לכוכב נולד, וביום שישי הקרוב יופיעו חלק מהמועמדים שהודחו עד כה, ולקהל תהיה האפשרות להצביע ולהחזיר אחד/ת מהם.

אז הנה, יש עוד אפשרות להחזיר את נדב קדמון. אכן גם אחרים ראויים, אבל יש משהו בשירה שלו, בגוון הקולי שלו, וגם בבחירת השירים שלו (לרוב), שעושה אותו המועמד הנבחר שלי. כשהוא שר שירים כמו "צל כבד" או "ליאונרדו", אז ניתן לשמוע שיש כאן עניין עם מי שהוא כבר זמר מקצועי שמענג את המקשיבים בשירתו. יכולת השירה שלו והגוון של הקול עושים אותו מעניין יותר. (כבר אי אפשר לראות את השירים ביו-טיוב שכן הם הורדו משם בשל טענת חברת קשת על הפרת זכויות יוצרים, אך תוכלו לראותם באתר של כוכב נולד בלינק לנדב קדמון שמופיע למעלה).

אז רק כדי שלא נבכה אחר כך שכוכב נולד הורס את המוזיקה בארץ בלי שעשינו משהו בנושא, ולמען השירה שאינה בצעקות אלא שיש בה גם רגישות ומורכבות, הצטרפו אלי ביום שישי… הצביעו נדב קדמון.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 9:37 am

    הצטערתי מאד שהוא עף ואני מתכוונת להצביע לו. אם כי הפייבוריט שלי היה ונותר בועז מעודה.
    אגב, לדעתי גם נדב כהן עף מוקדם מדי והיו לו איכויות דומות בקול ובשירה (אם כי לא בהגשה) לאלה של נדב קדמון.

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 9:37 am

    מי שנשאר הוא מי שאפשר יהיה לעשות עליו יותר כסף. אני לא יודעת מאיפה הבנת שזה קשור ליכולת שירה.

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 11:39 am

    אף אחד לא יכול לצאת טוב מכוכב נולד. זה בגנים של התוכנית הזו. הקהל הרחב יבחר תמיד את מי שמתכופף אליו, לא את מי שצריך לעמוד על קצות האצבעות כדי להגיע אליו.
    נדב קדמון הוא זמר טוב. עצם העובדה שהוא הודח, תאפשר לו פתח הצלה מהבינוניות שכוכב נולד כופה. אם רצונך בטובתו, ובטובת התרבות הישראלית, אל תחזיר אותו.

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 2:25 pm

    כן, הוא שר טוב, וכן, יש כמוהו עשר בלירה. והוא לא יכול שלא לגלוש לשירה בוסרית של בן 19 מדי פעם.
    והוא רזה באופן קיצוני ומפחיד. ממש לא יכולה לדמיין אותו על במה נותן בראש (או ברגש) באיזה מועדון.

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 2:32 pm

    אדיר אוחיון ניחן ביכולת ווקאלית נדירה, ויש בו את המלנכוליה הזו – שב"כוכב נולד" לא אוהבים – יש בו מופנמות בוערת, סוג של עצב, עוף שונה, פרח קיר, הוא יכול להיות טום יורק ישראלי. יש לו גם טעם מוזיקלי טוב ומיוחד.

    הייתי שמח לראות את שניהם, גם אדיר אוחיון וגם נדב קדמון, בגמר של כוכב נולד (לצד מארינה מקסימיליאן בלומין). אבל זה לא יקרה.

    אדיר אוחיון לא מספיק "יפה" ולא מספיק "כוכב" לטעמם של קברניטי התכנית, כנראה – והילדות עם הסלולרים בכלל רוצות את דניאל היפה, ולא אף אחד אחר (והן אלה שקובעות, בסופו של דבר)

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 3:03 pm

    http://www.notes.co.il/itamar/34765.asp

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 5:53 pm

    אבל במקרה פתחתי על הקטע שבו אדיר אוחיון המודח מודה ל'אנשים הטובים' שקראו לו משתמט, למרות שהוא מושמט על עודף משקל. זו בשבילי סיבה מספקת להצביע בשבילו (ואני שמח שבועז כהן נותן לי אישור – אני כאמור פשוט לא מכיר מוסיקלית כדי להשוות) – באם אצביע. תשובה הולמת ללינצ'אים שעד שמישהו יתאבד לא ישקטו ולא ינוחו בהתחסדות המחליאה שלהם.
    ואת אולימפיאדת בייג'ין יש להחרים.

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 6:04 pm

    אני מסכים עם הזעם על הלהט האנטי "משתמט", ומסכים עם הזעם על תקשורת ופופוליזים בנושא, ומסכים עם הזעם על תקשורת שכותבת סתם בלי לבדוק – אבל, אציין גם שבמה שאדיר אמר היה גם קצת אפולגטיקה, כלומר כאילו הודה בעצם בכך שזה לא בסדר ל"השתמט": הוא לא אמר שהוא שוחרר מטעמי בריאות אך אין שום פסול במי שלא רצה ללכת לצבא נאמר מטעמי מצפון או כל טעם אחר, אלא כעס על שהאשימו אותו בהשתמטות והתגאה בשירות הלאומי שהתנדב אליו.. כך שהמסר שיצא מדבריו היה בעל צדדים לכאן ולכאן..

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 6:08 pm

    http://www.worldpride.net/index.php?id=1798

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 6:31 pm

    מצעדי פזמונים תמיד דורגו על ידי הקהל. בארץ על פי גלויות, יש ארצות שעל פי המכירות של סינגלים. שיטת האסאמאסים לא יותר גרועה.
    נכון, אדיר אוחיון הכי טוב, מזכיר את הסולן של רדיוהד.
    אני אוהב לצפות בתכנית הזאת, לא מחמיץ, למרות כל הבולשיט. בשנה שעברה באופן כללי הסכמתי עם השופטים. השנה הרבה פחות, לפעמים הם תמוהים בעיניי.

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 6:36 pm

    במצעדים הצביעו בעד שיר. כאן מצביעים בעד אדם . זה הבדל גדול בעיני מבחינת מה שזה מייצר.

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 7:28 pm

    אני עוקב אחרי הטורים, נהנה לקרוא, לרוב לא מסכים. הפעם הופתעתי: אתה?! כוכב נולד?!
    זאת תוכנית לילדות צווחות, שלא מקדמת במילימטר את הזמר בישראל אלא רק את תרבות האינסטנט. ספק רב אם ייצא מוסיקאי או זמר גדול מהתוכנית הזאת אי פעם.

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 7:29 pm

    בועז – מסכים שהגמר צריך להיות אדיר, נדב ומרינה, מה שלא יקרה. אכן מאוד אהבתי ביצועים רבים של אדיר – כמו את הדפוק הזה. אני בחרתי בנדב, כי היה משהו מיוחד בשירה שלו, אבל כפי שכבר אמרתי שניהם היו מהזמרים הטובים של התכנית, לצד מרינה, וחבל שדווקא הם הודחו, ושנשארו כמה שלא אכתוב כאן מה אני חושב על השירה שלהם…

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 7:32 pm

    ונביא לגמר את דניאל, דורון ועדן. זו נראית לי הדרך היחידה להפסיק את מצעד האיוולת.

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 7:37 pm

    קובי אם תקרא את הטור הקודם תראה מה אני בדיוק חושב בעקרון על כוכב נולד, ואכן הצפיה בעונה הזו ועוד הכתיבה עליה הפתיעה אפילו את עצמי… אכן יש לי אוורסיה לתוכניות פסוודו-ריאליטי, למה שאתה קורא תרבות האינסטנט וכו'.. אבל מאחר שלמרות הכל יש בתכנית הזו כמה זמרים מוכשרים הרי ש….

    וכפי שכבר כתבתי בפוסט הקודם, הרי שבינתיים תוצאות העונה רק יגרמו בסיכומו של דבר ליחסי השלילי בסך הכל לתופעה להמשיך..

    מצד שני אילולא התכנית הזו כמה זמרים שכן מוכשרים אולי לא היו נחשפים כלל, אז…

    חוץ מזה אתה יודע, קיץ.. חם.. אפשר לעסוק במשהו יותר קליל:)

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 7:40 pm

    שקדיה – גמר של דניאל, עדן ודורון? אני חושב שדורון טוב בז'אנר מסוים של מוזיקה מזרחית, אבל דניאל, עדן ? מתאים אולי לכוכב נולד, לא מתאים לי.

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 8:14 pm

    הסרקאזם שלי כנראה הפסיק לעבוד.

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 8:20 pm

    התלבטתי אם זה היה בסרקזאם, חשבתי שאולי כן אבל … נו טוב… נעשה גמר אלטרנטיבי אז של אדיר-נדב-מרינה-וגם מרים!

  •   ביום אוגוסט 9, 2007 בשעה 9:21 pm

    את הקיץ הקודם העברתי בקריאת יותר מדיי עבודות מסכמות על כוכב נולד.

    השנה במסגרת התרגיל ללימודי טלוויזיה, השכלנו לבקש לנתח סדרה מכל ז'אנר, והתוצאות מבריקות ביותר.

    ובכל מקרה, הנה הפנייה למאמר בנושא;
    נייגר, מ. ויוסמן א. (2005) "אשליית הבחירה הדמוקרטית: כיצד משיגות תכניות המציאות את שיתוף הפעולה של הצופים", מכון חיים הרצוג לתקשורת, חברה ופוליטיקה. אוניברסיטת תל אביב.

    אייל, תכף שולחת לך את המאמר עצמו.

  •   ביום אוגוסט 10, 2007 בשעה 1:20 am

    אייל, אני חושב שאתה לוקח את העניין יותר מידי ללב ויותר מידי ברצינות.

    יש לי שני דברים לאמר. למעשה, הדברים הללו עולים אצלך מבין השורות אך לא מודגשים מספיק.

    ראשית, משפט כמו "חלק מהזמרים המוצלחים יותר כבר אינם בתוכנית, בעוד שחלק מאלו שנשארו הם דווקא מהזמרים הפחות מוצלחים" מבטא שיפוט סובייקטיבי. האם יש צורך לחזור על הקלישאה "על טעם ועל ריח"? לדעתך, המוצלחים נשרו והפחות מוצלחים נותרו, אבל עמדתך בעניין זה אינה עדיפה על עמדתה של הנערה הצווחנית מבאר שבע שתבחר ביום שישי בחן אהרוני (ולא בנדב קדמון). הכל עניין של טעם. על אחת כמה וכמה כשמדובר באומנות ולא במדע מדויק. אני אמנם איני צופה בתוכנית, אך אילו הייתי צופה בה הייתי בוודאי אומר לך שהמבצעת המוכשרת ביותר, אליסה שפרגה, עדיין לא הודחה – אף שנראה כי הקהל בבית ניסה להדיחה. אז מה? השיפוט שלי טוב פחות משלך? זה נכון שהפילוסופיה מדברת על עידון ופיתוח של כושר השיפוט, אבל אני נוטה להאמין שאין לך יתרון מהותי על פני אחרים בתחום זה של האומנות דווקא.
    ואם יותר לי להעיר בנימה אישית: ייתכן מאוד שיש כמה נערות שמעדיפות את דניאל או את חן משיקולים שנראים לך זרים מבחינה אומנותית. אבל מדברים שכתבת עולה שגם אצלך השיפוט לא לגמרי חף משיקולים זרים. אני יודע שזה טיפשי לבקש מהקהל לעשות זאת, אבל באמת הייתי מעדיף שהשיפוט לא יהיה סקטוריאלי.

    שנית, כוכב נולד היא תוכנית להמונים המשודרת בערוץ להמונים. אני עוסק כבר שנים במתח שבין שני הקצוות על ציר השיפוט האסתטי: שיפוט על פי דעת הקהל ושיפוט על ידי מומחים מלומדים. שנינו הרי מתלבטים בשאלה הזו גם כמשפטנים, שהרי ניתן להפקיד את ההכרעה בשאלות עובדתיות המתעוררות במשפט בידי קבוצה גדולה יחסית של הדיוטות (שעמיתינו מעבר ליום מכנים מושבעים) או בידי שופט מלומד ומנוסה. כוכב נולד מייצגת תפיסה של שיפוט בידי הדיוטות רבים ולא בידי מומחים מעטים, גם אם יש בה איים של התפיסה האחרונה. בנסיבות אלה, גם אם אמת המידה האומנותית מחייבת בחירה בפלוני, הרוב הבלתי מלומד יעדיף את אלמוני. לשם השוואה, ייתכן שלאחר שנים של לימוד והתנסות אני יודע שקפה בלו מאונטיין הוא אחד מהזנים הטובים ביותר שניתן לצרוך. אבל הציבור עדיין קונה בעיקר קפה נמס בצנצנות זכוכית (זו העדפה אמיתית, גם אם נובעת מחוסר ידע וניסיון), ושם נמצא פוטנציאל הרווח הגדול ביותר. אז אולי בכושר השיפוט המעודן שלך אתה יודע שנדב הוא בלו מאונטיין, אבל רוב צרכני הכוכבים עדיין מעדיפים דניאל בצנצנת.

    זהו, עכשיו גם אני שב למחוייבויות האקדמיות.

  •   ביום אוגוסט 10, 2007 בשעה 1:23 am

    הכותרת הייתה אמורה להיות "מהו כוכב?" התנצלותי.

  •   ביום אוגוסט 10, 2007 בשעה 8:45 am

    האם יש לנו איזו סיבה להניח שהדיווח על תוצאות ההצבעה הוא מהימן?

    Those who cast the Votes, they decide nothing. Those who count the votes, they decide everything. -Joseph Stalin

  •   ביום אוגוסט 10, 2007 בשעה 9:05 am

    מקס תודה אקרא בעיון
    יורם שאלה מצויינת
    קולגה אתה גם מעלה שאלות מעניינות, אך שים לב שכתבת לי שאתה חושב שאני ! לוקח את העניין יותר מדי ללב וברצינות… ובכן… אפשר להרגע… אני לוקח אותו די בקלילות כאתנחתא קלילה מחיינו הלא קלילים… דווקא אתה בניתוח המעניין לוקח את העניין ברצינות (ואני לא אומר את זה בביקורת, ניתוח רציני של תופעות תרבותיות תמיד מעניין אותי).

    ועל סמך מה אתה אומר שהשיפוט שלי לא לגמרי חף משיקולים זרים? מהם שיקולים זרים בעניין זה? ומה רלבנטים?

    האם שיפוט אומנותי הוא עניין אוביקטיבי? אני מניח שלא ואשאיר את הדיון הגדול הזה מחוץ לתחום. אבל בהקשר הספציפי אנסה לפרק לכמה גורמים: אני מסכים שיש סגנונות שונים של שירה וכל מה שאני יכול להגיד בזכות סגנון א' ובגנות סגנון ב' הוא שאני מעדיף את סגנון א' ומישהו יכול להעדיף את סגנון ב'. אבל האם אני יכול גם להגיד שסגנון מסוים הוא יותר מורכב ומעודן ואילו סגנון אחר הוא פחות כזה, ועדיין יכול להיות אהוב על רבים? נדמה לי שכן…

    הרבה פעמים מוזיקה שאהבתי ועדיין אוהב היא מוזיקה שלעולם לא תהיה להיט כי היא בשוליים ואני ומבצעיה מודעים לכך. כלומר אפשר אולי ללמוד מכך שאכן הפופלארי הוא לעתים חופף לסוג של סגנון שאני לא אוהב. אבל זה לא אומר שהטעם של אחרים הוא פסול… אנו לא עוסקים כאן בעמדות אתיות/מוסריות אלא אכן בסך הכל בטעם.

    שאלה אחרת היא מה מייצר את ה"טעם" -והאם אפשר לומר שהצבעה עבור מי שנתפס כ"כוכב" אטרקטיבי בעיני חלק מהמצביעים/ות גם אם הוא זמר בלי יכולת שירה מעניינת/מורכבת מעידה על הטיות שלא נוגעות לאיכות השירה. אני לא הייתי מצביע – אני מאמין – לזמר שאינו זמר טוב בלי קשר לשיקולים אלו. ברור שבמכלול השיקולים מה שאדם משדר הוא בעל משמעות. לא הייתי תומך בנדב בלי קשר לסקטוריאליות זו או אחרת אילולא חשבתי שהוא ואדיר הם הזמרים הכי טובים שם לצד מרינה, וגם מרים היא זמרת טובה שצר לי שהודחה. חן אהרוני אגב משדר בעיני יכולת עמידה על במה, פרפורמריות וכו', גם אם אינו הזמר הכי טוב, והדברים האלו עומדים לזכותו.

    טוב ליהגתי מספיק. בתור אחד שלא רואה אתה שולט בחומר… למרות שאני לא מסכים לגבי אליסה. היא נראית בחורה נעימה אבל לא נורא מעניינת באזני כזמרת.

  •   ביום אוגוסט 10, 2007 בשעה 1:58 pm

    בעקבות ההערה של יורם הרהרתי שוב בשיטת ההצבעה, חשבתי על הקשר בינה לבין בחירות כלליות לפרלמנט והגעתי למסקנה הטריוויאלית – שגם כאן וגם כאן – מידת ההשפעה על התוצאה הסופית עומדת ביחס ישר למידת המעורבות והאכפתיות.

    בניגוד לשיפוט בידי מושבעים שנקראים בצו להגיע ולהכריע, בתוכניות ריאליטי (ובבחירות לכנסת) אדם יכול להחליט אם הוא בכלל רוצה להצביע. המנצח הוא זה שיקבל את מירב הקולות של אלה שאכפת להם, לא את מירב הקולות הפוטנציאליים. מכיוון שבכוכב נולד כל אחד רשאי להצביע 15 פעמים, המעורבות והאכפתיות מקבלות משקל עצום.

    ואשר למהימנות התוצאות: אותי יותר מטרידה העובדה שכאשר ההפקה אינה מרוצה מהתוצאות היא משנה את החוקים במהלך המשחק כדי להתאימם לשאיפותיה המסחריות. הוספת גלגלי הצלה בשלבים כאלה, שיטת הבחירה של המועמדים לגלגל ההצלה, החסינויות למיניהן וכולי – כל אלה מבטאים ניסיון של ההפקה להשפיע על תוצאות המשחק כאשר החוקים הרגילים אינם מניבים תוצאות "משביעות רצון". אגב, אילו הייתי צופה גם בתוכנית נולד לרקוד הייתי יכול לספר לכם שזה קרה גם שם. רקדנית שהודחה כבר בתוכנית הראשונה הוקפצה בשטיקים וטריקים אל הגמר!

    והערת סיום לאייל: אני לוקח הכל ללב. אבל אמרו לי שזה לא בריא.

  •   ביום אוגוסט 10, 2007 בשעה 11:19 pm

    לא אדיר אוחיון ולא נדב קדמון?????!!!!!!

    הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם. בגדול

    קריזה!

  •   ביום אוגוסט 10, 2007 בשעה 11:56 pm

    כתבתי פעם פרשנות על "איך זה שכוכב" של זך:
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=98991&blogcode=1613619

  •   ביום אוגוסט 11, 2007 בשעה 12:30 am

    מה אמרתי לכם על הנערה מבאר שבע…

  •   ביום אוגוסט 11, 2007 בשעה 1:26 pm

    הלילה
    בועז מעודה ישיר את "חומות חימר" של מרגול .
    אליסה שפרגה את "אקואוריוס" מתוך המחזמר "שיער" (שצביקה פיק כיכב בו וצדי צרפתי ביים אותו)
    שלומי בראל "אין מדינה לאהבה" (של צביקה פיק, מתקליט הבכורה שלו מ-1971)

    מארינה מקסימיליאן בלומין את "בוא" של ריטה(!)

    דורון רוקח את "נאסף תשרי" (מת אב ומת אלול) של צביקה פיק

  •   ביום אוגוסט 11, 2007 בשעה 2:43 pm

    באמת חבל שגל אוחובסקי לא כותב שירים. לא נורא, יש את השלוחה שלו, עברי.

    אדיר אוחיון המלך. בהתחלה הכי אהבתי את נדב קדמון האנטיליגנטי, בועז מעודה בעל קול הפעמונים ואפילו (ישמור השם) את חן אהרוני הבוגר לגילו. אבל אדיר הוא הזמר הכי מרענן שם. הפלצט שלו זה משהו שרוב הבנים שם לא חושבים אפילו לבצע. הוא וקדמון הכי מוכשרים ומקוריים, ובגלל זה, כנראה, הם לא מתאימים לכוכב נולד.
    התכנית הזאת איבדה את הקרדיט המועט שעוד היה לי אליה. איך הס.מ.ס העלוב שלי ושל מעט האנשים שאני מצליחה לשכנע להצביע, יכול להתחרות בנחילי בני הנוער המנופפים בידיהם בקצב אחיד לצלילי הדוגמן המועדף עליהם?
    זיכרו: שיר קצבי- הניעו את ידיכם קדימה ואחורה כאילו זה באמת מלהיב אתכם;
    שיר איטי- הניעו ידיכם שמאלה וימינה, כאילו זה באמת מרגש אתכם.
    משיח גם לא מסמס.

  •   ביום אוגוסט 11, 2007 בשעה 7:15 pm

    זה ערב שבו המועמדים מבצעים שיר של אחד השופטים, כן. במוצהר. שיר של מרגול או צביקה, שיר מהסרטים של אוחובסקי או שיר מאחת ההפקות שצדי היה מעורב בהם.זה נאמר במפורש אתמול בתכנית.

  •   ביום אוגוסט 11, 2007 בשעה 8:32 pm

    אחרי הקאבר האולטמטיבי לשיר הזה, מעניין מה מארינה תוכל להוסיף? או שמא אחרי גרסת עברי לידר היא תנכס את השיר בחזרה למין הנשי?

    נאסף תשרי נשמע הברקה לרוקח, נראה איך יעמוד בזה.

    את אין מדינה לאהבה קשה יהיה להרוס, ואני מתחיל להודות שאחרי ילד אסור ילד מותר התחלתי לגלות את הפוטנציאל שבכל זאת יש בשלומי אז…

  •   ביום אוגוסט 13, 2007 בשעה 9:52 pm

    הוא היה צריך להגיע לגמר ובגדול!
    להראות לעולם מאיזה חומר הוא עשוי..
    הבנאדם הזה אגדה הוא פשוט אגדה והוא עוד יגיע רחוק אני מאמינה בו ועוד הרבה אחרים
    כ"כ היתאכזבתי שהוא הלך זה היה כ"כ לא צפוי
    אבל מה כבר אפשר לצפות אם תוכנית "קשת"
    היא בעצם תוכנית שנותנת לילדות בנות 12 לקבוע את הגורל שלה נערות ששולחות אלפי אס אמ אסים לעליל שלהם "דניאל בן חים" הזמר מיקלחת הזה שהייתי צריכה להמשיך לשמוע את הזיופים שלו שוב ושוב זה היה כ"כ לא הוגן!
    שדניאל בן חיים הצליח לגבור על מועמדים בהרבה יותר טובים ממננו רק מכמה הודעות אס אמ אס של ילדות טיפשות וחרמניות בנות 12
    מה הם בעצם מבינות במוזיקה !?
    במילה אחת
    ב-ז-י-י-ו-ן

    נדב קדמון המלך אוהבים ומאמינים לנצח!!3>
    http://img46.imageshack.us/my.php?image=p89161tg0.jpg

  •   ביום אוגוסט 13, 2007 בשעה 10:56 pm

    ליני תודה על הדברים, אך בל נשכח שגם דניאל כבר לא בתוכנית, כך שגם אם נאמר שהצביעו לו כדבריך ילדות שלא מבינות במוזיקה, הרי שגם הוא לא שרד. ומכך שהוא הודח מצד אחד, ומצד שני מועמדים כמו דורון רוקח שורדים, אני למד שאי אפשר פשוט לחשוב שהכל מוכרע על ידי הצבעה של ילדות שמחפשות את מי שנראה בעיניהן יפה בלי קשר לכשרונו המוזיקלי. כנראה שזה חלק מהסיפור, אך לא כל הסיפור… ואולי אנו יכולים גם להביע את אהדתנו לנדב בלי לעסוק בלהשמיץ אחרים. הם גם בני אדם… גם אם הם בעיננו או לטעמנו זמרים פחות טובים או לא מעניינים במיוחד….

  •   ביום אוגוסט 13, 2007 בשעה 11:01 pm

    חוץ מזה הודות לידיעה הזו
    http://e.walla.co.il/?w=/3601/1151826
    גיליתי שנדב ואני חוגגים יום הולדת באותו שבוע:)

פרסם תגובה

שדות נדרשים מסומנים *

*

*